Pensiunea Rubyn`N din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Pinului, nr. 5  
Silvia din Galati

Ospitalitatea proprietarilor!

​Capacitate: 28 adulți și 18 copii în 11 spații de cazare
Pensiunea Rubyn`N este amplasată pe malul Bistriței, într-o zonă liniștită a stațiunii Vatra Dornei, la circa 5 minute de gara orașului și la aproximativ 10 minute de pârtia de schi. Accesul spre pensiune se poate face pe șoseaua de centură ce leagă Suceava de Piatra Neamț.

Pensiunea Ruby`nN dispune de 10 camere duble. Camerele au suprafață de 20-25 metri pătraţi și înălțime (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Camelia / Adrian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.