adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Pop Nechifor din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Runc, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Pop Nechifor din Vatra Dornei


   Catalin din Iasi
nota: 7.3
schedule sejur: 20.02.2015 - 22.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este curată, instalatiile functioneaza ok, lenjerie si prosoape curate, ba chiar am avut si sapun.....
thumb_down
Aprecieri negative:
Se simte nevoia unui cuier pentru haine. Hainele le poti depozita doar intr-un dulap mic.
nu am avut pahare in camera.
   Marinela N. din Lupeni
nota: 10
schedule sejur: 06.04.2014 - 08.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea a fost excelenta,iar proprietarii si bucatareasa au fost de nota 20. A fost foarte,foarte bine. Noi vom reveni oricand cu drag acolo. Va multumim din suflet pentru primire!
   Marian-florin din Alexandria
nota: 8.8
schedule sejur: 06.07.2013 - 07.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila. Cunoaste multe detalii cu privire la infrastructura rutiera din zona Maramuresului si Bucovinei si ofera sfaturi foarte bune privind rutele de urmat si/sau obiectivele de interes.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui frigider/racitor in camera (la cele 3 stele afisate deasupra numelui pensiunii te cam astepti si la asa ceva).
   Cornelia I. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 17.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte primitori, amabili, de cuvint, am fost primiti cu caldura si chiar ne-au sugerat locuri frumoase pe care sa le vizitam Multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui ca fiecare camera sa aiba cel putin 2 prosoape si un sapun dar asta sa rezolvat imediat proprietarul a fost prompt a adus tot ce am avut nevoie. Multumim.
CONTACT UNITATE
Pop Nechifor
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,