Pensiunea Izvorul Alb din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Diecilor, nr. 20  
Adrian din Iasi

Pensiune curata, proprietarul un om deosebit care si-a dat interesul sa ne simtim bine. Recomand cu incredere aceasta pensiune.

​Capacitate: 12 adulți și 4 copii în 6 spații de cazare
Pensiunea se afla in statiunea Vatra-dornei intr-o zona linistita pentru cei care vor sa se relaxeze si sa se odihneasca. Se afla in apropierea stadionului municipal la doar 10 minute de centru orasului si la 10 minute pana la telescaun. Pensiunea dispune de parcare in curte, supraveghere video, loc de joaca pentru copii, foisor, leagan si gratar. Avem ghid turistic care va poate prezenta zona cu toate (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check echitație
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.