Pensiunea Beatrice din Vatra Dornei grade grade grade

Vatra Dornei, str. Vasile Deac, nr. 12A  
Nota 9.97 / 57 recenzii 10 - Excepțional !
Marian din Bucuresti

Curatenia si ospitalitatea gazdelor

​Capacitate: 20 adulți în 8 spații de cazare
Pensiunea Beatrice este o constructie moderna finalizata in 2012 si renovata in martie 2018 ce ofera toate conditiile pentru un sejur de vis.

Camerele, in numar de opt, sunt dotate pentru cele mai exigente standarde avand baie proprie, tv cablu si balcon. La parterul pensiunii este un living spatios de aproximativ 70 mp cu incalzire in pardoseala in care pot servi masa 30 de persoane, o bucatarie (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.