adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Antonia din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Minelor, nr. 12  
Nota 10/10 Excepțional !
16 recenzii
Adriana din Iasi (14.09.2017)

Locatia, curatenia, ambianța plăcută

​Capacitate: 28 adulți și 2 copii în 11 spații de cazare.
Pensiunea Antonia ofera conditii optime de cazare in ;

6 camere cu baie proprie si un apartament
la etajul 1, iar la mansarda ,un apartament cu baie proprie si 3 camere cu baie pe hol.La parter este o bucatarie mobilata corespunzator cu toate utilitatile, sală de mese cu 30 locuri.

Camerele sunt dotate cu televizor, grup sanitar propriu incalzire centrala.

Pensiunea Antonia este situata in Vatra Dornei la iesire spre Bistrita, la cca 15-20 min de centrul orasului(mers pe jos) intr-o zona retrasa si linistita. Pensiunea dispune de parcare, curte cu gratar, terasa, acces la bucatarie, , sala de mese.

Va asteptam cu drag pentru un sejur de neuitat!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Atanasoae Cristina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,