Pensiunea Angela din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Petreni, nr. 20 A  
Lavinia din Iasi

Cazarea a fost foarte buna, conform notelor afisate, gazdele, extrem de primitoare, receptive la solicitarile clientilor, servirea si calitatea mesei ireprosabila, muzica, pentru toate gusturile. Vom reveni.

​Capacitate: 49 adulți în 23 spații de cazare
Pensiunea Angela, ofera cazare in 25 de camere cu baie proprie,frigider,televizor si Wi-fi

Se situeaza la 1200 m fata de partia de schi, teleschi, centrul orasului si gara.

Dispune de curte (2000 mp), parcare cu paza, supravegheat video, foisor, gratar, balansoar, restaurant (capacitate 60 locuri), loc de joaca pentru copii, 4 terase, bucatarie complet utilata.

Organizam zile festive, onomastice (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check ATV
  • check echitație
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Angela Acatrinei
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.