adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Belvedere din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Lucian Blaga, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.7/10 Excepțional !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile hotelului Belvedere din Vatra Dornei


   Lucian Cristian din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 20.04.2017 - 26.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea,mincarea,personalul.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sederea Dvs.! va asteptam sa reveniti oricand!
   Ciocan din Vaslui
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locație foarte buna.Camera(401 in care am stat eu)este dotata cu tot ce trebuie însă ceva de obiectat as avea pentru dulapul din camera care este foarte mic .In rest totul a fost bine.Lenjerie curată,prosoapele se schimba in fiecare zi,curățenia in camera se face așa cum trebuie,camera si baia foarte spațioase,si foarte călduroase.Servitul la restaurant impecabil.Mancarea la fel,impecabila.Personalul impecabil.Eu am petrecut revelionul in aceasta locație.Masa festivă a fost cum nu se putea mai bine.In schim restaurantul cam mic pentru petreceri.Tot respectul pentru șefa locației.(foarte atenta si amabila ).
thumb_down
Aprecieri negative:
Dulapuri mai mari in camere,si pernele sa fie ceva mai bune.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri! fiind o camera etaj 4, singura de fapt cu un dulap mai mic, vom incerca sa gasim posibilitatea inlocuirii sifonierului cu unul mai mare.Speram sa reveniti oricand veti avea placerea!
   Vasile C. din Beclean Pe Somes
nota: 10
schedule sejur: 22.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotari,amabilitate personal,calitatea personal la restaurant,curatenie,panorama ,etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul.
Din cauza temperaturilor scazute nu a fost pornita instalatia de inalzire,lucru remediat din a doua noapte .
   Nicolae din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, hotel situat central, caldura in camere, camera mare, baie mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Produsele de masa de Paste au fost din comert.
Patul matrimonial avea 2 saltele ceea ce il facea foarte incomod.
   Catinela H. din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am gasit locuri, dar raspunsul a venit in aceeasi zi.
   Andreea M. din Vatra Dornei
nota: 8.2
schedule sejur: 15.02.2016 - 16.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos,cald si primitor.
   Adrian B. din Braila
nota: 9.5
schedule sejur: 24.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la o tripla,totul a fost bine incepind cu camera,curatenia impecabila,se schimbau prosoapele in fiecare zi,si s-a schimbat lenjeria dupa 3zile.Meniul la restaurant variat si convenabil ca pret totul proaspat si servit ireprosabil.Liniste in hotel.Recomand tuturor..
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui un cos pentru gunoi in camera.e mult mai comod ca cel din baie
   Teodor T. din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea am efectuat-o direct cu receptia, telefonic. Un hotel curat, amenajat în stilul anilor vietii lui Lucian Blaga, curat cu personal profesionist. Restaurantul mic si cochet cu gastronomie românească pregătită de
bucatari excelenți. Multumesc.
thumb_down
Aprecieri negative:
De insistat la edilii locali pentru amenajarea si asfaltarea străzii unde are locația hotelul.
   Mircea I. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 28.12.2014 - 29.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel f bun.camera calduroasa .mancare f buna .vom mai reveni cand vom avea ocazia
   Antoaneta S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii ffff atent cu turistii, inepand de la receptie pana la restaurant ( felicitari bucataresei); curatenia exemplara ( prosoape schimbate in fiecare zi ! ); camerele mari, aerisite si aspirate in fiecare zi; pretul de 3* iar confortul de 4*. Vrei liniste, ambient `de alta-data`, confort, mancare buna si oameni prietenosi?! Aici gasesti tot ce vrei! felicitari!!!
   Marian din Tulcea
nota: 9.5
schedule sejur: 03.07.2013 - 10.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase si curate, personal amabil, la restaurantul hotelului se mananca bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri de parcare insuficiente.
Lipsa internet in camere.
   Ionela G. din Pascani
nota: 9.7
schedule sejur: 17.04.2012 - 20.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul este minunat, camerele sunt bine aranjate, intretinute si curate.
   Gabriel Adrian D. din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 26.07.2011 - 01.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa calda a fost in permanenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut.
   M. din Piarta Neamt
nota: 10
schedule sejur: 18.09.2010 - 19.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate si comunicare.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,