adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Adristel din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Sondei, nr. 7  
Nota 9.4/10 Excelent !
4 recenzii
Ionel din Galați (15.08.2017)

Oameni foarte amabili, prietenoși, atmosferă relaxantă. Vom reveni cu plăcere.

​Capacitate: 52 adulți în 26 spații de cazare.
Hotel Adristel se afla in Vatra Dornei, la 10 minute de partia de schi.

Este o constructie noua si ofera cazare in 26 camere duble , cu bai proprii,baza de tratament balnear cu singura mofeta naturala din zona, tv cablu, balcon, incalzire centrala, acces internet.

Dispune de parcare, bar, restaurant cu o capacitate de 50 locuri, curte cu gratar.

Va asteptam cu drag.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check internet wireless
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check masaj
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Popovici Gheorghe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,