Casa Claudia din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Gheorghe Manoliu, nr. 5  
Daniela din Galati

Este o pensiune noua ,cu camere mari (ex.1 &2)unde am stat noi ,foarte aproape de punctele de interes .Propietara este o doamna foarte amabila care sare oricand in ajutorul turistilor ,intreaba intotdeauna de alte necesitati daca sunt si per total am fost foarte incantati de sejurul din aceasta pensiune! Cu siguranta vom reveni si vom recomanda si prietenilor!Multumim!

​Capacitate: 14 adulți și 2 copii în 7 spații de cazare
Casa Claudia este locația pe care o alegi pentru un concediu sau un sejur reușit. Este o casa primitoare, noua, inconjurata de verdeata, intr-un loc linistit, aproape insa de parc, partii, telescaun si centrul statiunii, la doar 10 minute de mers pe jos.
Locatia are camerele de cazare dispuse la etaj si mansarda, toate cu bai proprii. La etaj sunt 2 camere: una cu pat matrimonial si una tripla, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Danila Luminita
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.