Răspunsul unității:
Vreau sa va spun ca sunteti singurii turisti care nu au apreciat conditiile din pensiune, ce era pe calorifer nu mi se pare atat de grav asa cum spuneti,oricum exagerati in tot ce spuneti blatul de la bucatarie nu era asa,l-am verificat si in camere a fost aspirat asa ca nu se putea lipi nici o mizerie de papuci.Dupa cum am vazut nu cred ca respectati nici o regula la nici o pensiune.Orice pensiune are regulile ei. In peste 10 ani de cand inchiriem nu am primit niciodata asa o recenzie, tinand cont ca eu am avut si turisti din strainatate.
Este foarte usor sa faci rau si sa improsti cu noroi.Si noua ne-ar veni foarte bine sa facem recenzii la clientii nostrii dar din pacate nu-i putem prezenta pe site.Domnul in cauza nu a facut rezervarea,a fost unul din cei cazati,poate frustrat din cauza unei zile mai proaste si a pus pata pe o picatura de oja ramasa pe un calorifer care crede ca i-a deranjat somnul.Conditiile noastre de cazare sunt pe masura pretului afisat,mereu incercam sa imbunatatim calitatea serviciilor noastre.Bucataria este la dispozitia clientilor,dotata cu tot ce este necesar,nu suntem autorizati sa oferim servicii de masa(mic dejun,pranz,etc)fiecare isi face pe bunul lui plac,aceasta fiind ca un bonus pe langa serviciile de cazare.
Ne pare rau si ne cerem scuze,nu ne asteptam sa ajungem aici.Din descriere se intelege ca locatia nu se inchiriaza integral,avem 3 camere disponibile pentru cazare la ultimul nivel precum se specifica in certificatul de clasificare ,,camere de inchiriat,, la celalalt nivel este ocupat de catre proprietari.Ca cineva sa creada ca la un pret de 450 lei pe noapte pentru toate cele 3 camere poate sa faca ce vrea si de buna voie in toata locatia este exclus.Daca am putea si noi sa nu recomandam asemenea clienti am face-o pentru toate pensiunile din jurul nostru.Si cu siguranta si ceilalti colegi de-ai nostrii s-au confruntat cu asemenea situatii si din pacate nu avem ce face trebuie sa trecem peste toate.