adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Laguna din Vama Veche 2 grade grade

Vama Veche , str. Midiei, nr. 1  
​Capacitate: 103 adulți și 48 copii în 48 spații de cazare.
Hotelul Laguna 2 stele este unicul hotel din statiunea Vama Veche cu o arhitectura originala, fiind construit in anul 2005, si este localizat in partea de sud a statiunii Vama Veche, la numai 70 m de plaja langa restaurantul ` Corsaru`

Pozitia privilegiata a complexului nostru cu dotari deosebite, deschidere spre mare, cu zile insorite si calduroase sunt doar cateva elemente care fac din complexul nostru o locatie deosebita.

Pentru toate acestea se poate asigura intreaga gama de servicii aferente.

Evenimentele sunt planificate in cele mai mici detalii pentru a fi posibila desfasurarea acestora in conditii optime si cat mai placute.

Pentru a solicita informatii si o oferta va rugam sa ne contactati.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,