adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Didina din Vama Veche

Vama Veche , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 23  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Didina din Vama Veche


   Cristina din Pitesti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.07.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervare efectuata online, telefonic, si prin sms. La cazare, propietarul neaga efectuarea unei rezervari telefonice sau online. Neavand camere libere, am fost nevoita sa caut un alt loc de cazare.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Rezervarile efectuate nu se concretizeaza.
   Maria Andreea din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate proprietar, spatiu curte, curatenie in camera, apa calda permanenta, pozitionare - strada principala, aproapre de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa prosoapelor. In baie nu se scurge bine apa, podeaua nefiind dreapta; in acest caz, recomand lasarea la dispozitia turistilor a unei galeti cu mop pentru stergerea apei.
   Cristina din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 31.07.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Impresie generala buna. Pentru cine doreste cazare simpla si curata la un pret acceptabil pentru perioada mai aglomerata, e locul numai bun.
   Diana din Giurgiu
nota: 8
schedule sejur: 18.07.2014 - 21.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de principalele puncte de interes, curatenie, loc de parcat masina in fata curtii.
   Ionut O. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 29.07.2011 - 31.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte aproape de strada principala care duce la plaja. Camerele au mobila ok si dus in camera asa cum e postat p net. Proprietarii sunt cumsecade.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda a lipsit in unele momente.
CONTACT UNITATE
Silviu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,