adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Coman din Vama Veche

Vama Veche , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 32a  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Coman din Vama Veche


   Liviu Cristian din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase
Parcare proprie
Gradina placut amenajata
   Marius F. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost perfect pentru un weekend relaxant la mare. Curte larga, parcare spatioasa si multa verdeata.
   Miruna din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 27.08.2012 - 01.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au un foisor foarte dragut unde poti sta seara sau la pranz
gazdele sunt dragute
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu erau prosoape in camera
nu s-a facut niicodata curat pe parcursul sederii
nu este bucatarie
Răspunsul unității:
Draga Miruna daca te duceai la hotel poate se facea curat in fiecare zi dar tu singura ai ales sa stai la pensiune noi nu ne permitem sa intram in camerele turistilor decit daca ni se cere referitor la prosoape daca citeai cu atentie la detaliile casei Coman ai fi vazut ca nu am specificat niciodata ca am avea prosoape la baie ne pare sincer foarte rau ca nu neam ridicat la standardele tale
   Marilena V. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile, parcare in siguranta, camere spatioase, cu aerisire buna, curte eco.
   Popa Nicolae Ciprian P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 20.07.2011 - 27.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este ok. Proprietarii sunt un cuplu de oameni tineri, deschisi, sociabili si inteligenti.
thumb_down
Aprecieri negative:
   Catalina M. din Chisinau
nota: 9.5
schedule sejur: 01.07.2011 - 05.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este liniste, foate curat, in foisor canta radio, este robinet si tacamuri, personalul minunat, nu se fura nici macar din frigiderul de pe hol.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este bucatarie, iar in unele camere lipsesc dulapurile.
Răspunsul unității:
Problema cu dulapurile sa rezolvat .asa e cind esti la inceput de drum!
   B. din Vacareni-tulcea
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2010 - 09.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine, ca intre prieteni. Camera a fost foarte buna, conditii confortabile. Curtea foarte mare si amenajata.
CONTACT UNITATE
Camelia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,