Pensiunea Lidana din Vama grade grade grade grade

Vama, sat Molid, str. Salatruc, nr. fn  
Daniel din Iasi

Peisajul,amplasarea pensiunii,centrul SPA.

​Capacitate: 16 adulți și 6 copii în 8 spații de cazare
Bucovina este un teritoriu mirific, pe care sorţii au dăruit-o cu păduri de legendă şi peisaje de poveste care, pentru fiecare, înseamnă aer curat şi relaxare meritată. Nu întâmplător, oamenii acestor locuri ştiu să pună în valoare obiceiuri şi tradiţii populare care şi-au păstrat puritatea, de-a lungul veacurilor.
Prin urmare, nu e de mirare că Pensiunea Lidana îmbogăţeşte, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check seif la recepție
  • check șemineu
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Echipa Lidana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.