adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Ursului din Vadu Motilor

comuna Vadu Motilor , sat Vadu Moților, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Ursului din Vadu Motilor


   Anda B. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O zona minunata, temperatura ideala cand in alte zone era canicula, gazde foarte amabile si prietenoase.In spatele vilei exista o zona de relaxare si de luat masa, cu foisoare, ingrijita, un spatiu verde generos pentru cei mici .Raul a constituit principala atractie pentru copii-pe langa pisica Misa si catelul Patrocle, simpatici si prietenosi- accesul la rau facandu-se direct din curtea pensiunii (exista un gard care delimiteaza zona de intrare la rau). Daca initial ne-am propus sa stam doua nopti, ulterior am prelungit sejurul la o saptamana si nu ne-a parut rau, ne-am simtit minunat, copiii s-au distrat si si-au facut prieteni, multumim gazdelor pt. Disponibilitate, amabilitate si prietenie! Cei mici au participat 2 zile si la Scoala de vara din Vadu Motilor, unde au pictat pentru prima data in viata icoane pe sticla, o experienta de neuitat pt. Ei, multumim pentru aceasta ocazie dl.preot si sotiei, extrem de amabili si dansii.Pentru prima data in viata am ascultat si tulnicul-instrument la care canta atat fata gazdei cat si copiii din sat, impresionant.Per total, vacanta a fost o experienta foarte placuta, oameni deosebit de amabili, placuti si prietenosi, recomandam pensiunea si zona Vadu Motilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi impresia generala este pozitiva, as sugera sa se insiste mai mult la curatenia in camera-aspirat temeinic mocheta, prevenire aparitie insecte taratoare(care apar in sezonul cald, de obicei).Internet-ul wireless in interior ne-a lipsit (te puteai conecta doar afara prin primaria Vadu Motilor dar semnalul era foarte slab si intermittent).
Răspunsul unității:
Multumim pentru frumoasele cuvinte de apreciere! Incercam pe cat posibil sa- i multumim si pe cei mai pretentiosi clienti. Va asteptam sa reveniti cu tot dragul cand doriti si aveti nevoie de linistea muntelui! Cu drag si respect gazdele!
CONTACT UNITATE
Claudia Crisan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,