adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Cotul Ariesului din Vadu Motilor

comuna Vadu Motilor , sat Necsești, str. Vadu - Motilor, nr. 248  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Cotul Ariesului din Vadu Motilor


   Anisoara D. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 17.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este de vis, curtea frumos amenajata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a facut curatenie in camera nici o zi in perioada cat am fost cazata ( o saptamana) nici macar nu au luat gunoiul.
   Ilie Ovidiu L. din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarile exterioare care se incadreaza in peisaj, acces la raul Aries, filigorii, terenul ingradit cu gard electric sa nu intre animalele (vaci, cai,oi), loc de joaca pt.copii, loc de facut gratare,
   Constantin S. din Campina
nota: 9.2
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost f. Amabil si ne-am simtit bine.
Mancarea a fost gustoasa si portiile mari.
   Daniel din Siria, Arad
nota: 8.7
schedule sejur: 25.06.2013 - 26.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat de mai multe ori la aceasta pensiune si este cea mai buna din zona. Conditiile de cazare sunt decente, mancarea e buna, personalul foarte amabil, locatia buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scaunul si mesele nu sunt suficient de comfortabile pentru a sta, in plus este doar 1 scaun in camera dubla si nici nu ar avea loc 2 persoane pe langa acea masa.
in anumite ocazii dusul, se acumula apa in cabina de dus.
   D. din Lugoj
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2010 - 26.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este pentru a doua oara cand merg la aceasta pensiune. Am fost si anul trecut de Paste. Imi place tot persoanlul este foarte atent cu oaspetii mancarea foarte buna raportul caliatate - pret este unul corect, camerele curate peisajul superb atat vara cat si iarna este un loc minunat unde revin cu placere si plec cu dorinta de a ma intoarce cat mai repede posibil. De sarbatori aici te simti " mai bine ca acasa "
CONTACT UNITATE
Goia Delia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,