Pensiunea La Gorgan din Vadu Izei grade grade

Vadu Izei, str. Scobai, nr. 447  
la aproximativ 12.5 km de centrul localității Ocna Sugatag
Nota 9.54 / 10 recenzii 10 - Excepțional !
Viviana din Bucuresti

Peisajul,liniștea, curățenia, mâncarea bună, gazda primitoare au contribuit la un sejur foarte relaxant.

​Capacitate: 14 adulți și 2 copii în 5 spații de cazare
Pensiunea `la Gorgan` din Vadu Izei Maramures este situata pe malul drept al raului Mara, la aproximativ 200m de Dj 186, in zona pe care oamenii locului o numesc Scobai.

Pensiunea La Gorgan cuprinde un mic complex turistic traditional, cu constructii din lemn de brad cu interioarele amenajate rustic, iar la fatada cu terasa, de unde se poate admira dealurile satului impadurite, si campul cu multa (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Bledea Ileana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.