adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Corimen din Vadu Crisului

Vadu Crisului , str. Haltii, nr. 69 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Corimen din Vadu Crisului


   Angela V. din Satu Mare
nota: 9.5
schedule sejur: 15.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal serviabil,camere curate,peisaj minunat.Vom reveni!!
   Quintus din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 17.04.2016 - 19.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si starea generala
   Brigite D. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 14.11.2014 - 16.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal placut serviabil
camere curate placut amenajate
peisaj reconfortant
curte cu toate utilitatile necesare
   Ilona din Satu Mare
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este familiala,favorabila pentru grupuri sau familii.D-na proprietara este foarte amabila si prietenoasa, este prezenta toata ziua si ajuta cu sugestii, face totul sa te simti bine, de ex.ne-a dus cu masina la gara, sa nu mergem pe jos.
Multumim pentru zilele frumoase petrecute la Corimen, o sa ne mai intoarcem!
   Iosif B. din Satu-mare
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conducerea pensiunii Corimen, este serviabila si amabila cu turistii cazati la pensiune.
- curatenia a fost ireprosabila
- confortul din camera , a fost pe masura pretentiilor noastre,
- pretul a fost accesibil,
- Zona turistica,a fost foarte frumoasa pentru cine ii place sa faca drumetii pe jos, trasee turistice bine marcate , peisaje minunate.
- multe multumiri doamneipropietare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aerisirea din bai lasa de dorit
CONTACT UNITATE
Marina Cozma
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,