Casa Sorriso din Turda

Turda, str. Tunel, nr. 10A  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
​Capacitate: 10 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare
Pensiunea este situată la 200 m de intrare veche a salinei(old tunel entrance).este compusă din 5 camere și o bucatarie comuna dotata cu frigider,aragaz cu cuptor,aparat de cafea De Longhi,tv,cuptor cu microunde.

2 din cele 5 camere sunt camere family având pe lângă pat dublu matrimonial și o saltea extensibila(de 140/200cm).

Exista baie in fiecare camera iar toate camerele au tv led diagonala (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Paul
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.