Pensiunea Tulnici din Tulnici

Tulnici, str. Principala  
la aproximativ 13.6 km de centrul localității Lepsa
Diana din Mangalia

Am fost cazati timp de 3 zile, intr-un apartament cu 2 camere care beneficiau de paturi matrimoniale, ceea ce nu gasesti la orice pensiune. De obicei gasesti un pat matrimonial si o canapea extensilbila. Camerele erau spatioase, extrem de curate, la fel ca si lenjeriile, de altfel. Piscina avea apa foarte curata si imediat cum ajungea o frunza in apa, angajatii erau atenti si o eliminau :) Gazda a fost foarte amabila si prietenoasa, iar mancarea pregatita de doamna Zela, a fost delicioasa si ii multumim si pe aceasta cale.

Pensiunea Tulnici dispune de o capacitate de 32 locuri in 10 camere si 3 apartamente dotate cu pat dublu, baie proprie, minibar, aer conditionat, telefon, internet hi-fi free si Tv

Pentru petrecerea timpului intr-un mod cat mai placut va punem la dispozitie: - bar, restaurant cu circuit, terasa, si o discoteca superba cu program distractiv.

Va asteptam sa va convingeti de eleganta, confortul (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check ATV
  • check bar
  • check discotecă
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check piscină
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Zela, Lory
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.