adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Nicol din Tulcea 2 grade grade

Tulcea , str. Isaccei, nr. 56  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Nicol din Tulcea


   Juergen din Gammertingen
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu am putut sa stam la pensiunea Nicol, dar conversatiile cu personalul unitatii au fost foarte placute si stornarea sejurului fara probleme.
   Gabriela D. din Petrosani
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.08.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea nu a fost onorata datorita lipsei de comunicare dintre angajatii pensiunii
Răspunsul unității:
Regretam sincer evenimentul pe care il semnalati si va invitam ca data viitoare sa va adresati in mod direct la receptie.Va multumesc.
   Nicoleta Carmen din Cluj Napoca
nota: 7.3
schedule sejur: 29.04.2013 - 30.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, nu foarte departe de oras.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pereti subtiri, baie inundabila, glalagie de la parter.
Răspunsul unității:
Uneori,utilizatorul dusului scapa ambalajul samponului -plic in cadita de dus,astfel se obtureaza partial evacuarea, tranzitul apei.Daca nu ni se semnaleaza la timp,urmatorul turist poate fi nemultumit.Noi ne cerem scuze,printr-o buna comunicare putem evita astfel de evenimente.Va multumesc!
   Amalia T. din Alba Iulia
nota: 8.8
schedule sejur: 23.08.2011 - 24.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Magazin la parterul pensiunii, aproximativ 20 minute de mers pe jos fata de lacul Ciuperca si port.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cald la etaj, fara aer conditionat.
Răspunsul unității:
La acea data,doar 4 camere aveau aer conditionat.Acum avem 10 camere cu aer conditionat.La cererea clientilor,ne adaptam permanent,si evoluam in servicii oferite.Pretul relativ mic de cazare justifica lipsa la acel moment.
   Camelia G. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.07.2011 - 10.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Starea instalatiilor sanitare
Răspunsul unității:
Ne-am axat pe un minim util necesar,regulamentar si functional.Cerem scuze celor veniti de la 5 stele din Bulgaria,care cauta aceeasi opulenta dar la jumatate de pret si sa platim si taxe.Dar ne straduim!
   Aurora Z. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 03.06.2011 - 04.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bune camerele, curatenie si un domn la receptie foarte amabil si bun povestitor.
Răspunsul unității:
Va multumesc,ne respectam clientii civilizati!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,