adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Splendoarea Muntilor din Tohanu Nou

sat Tohanu Nou , str. Bisericii, nr. 10 bi (la aprox. 4.4 km de centrul loc. Bran)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Splendoarea Muntilor din Tohanu Nou


   Liviu din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea "Splendoarea Munţilor" din Tohanu Nou ne-a întâmpinat cu o curte largă, spaţioasă şi plină de verdeaţă. Clădirea nouă şi bine întreţinută ni s-a părut din prima clipă confortabilă şi primitoare. Aceleaşi impresii ni le-a accentuat şi interiorul: camere luminoase, încăpătoare, cu băi spaţioase, un salon mare la parter şi un spaţiu pentru jocuri (tenis de masă, biliard etc.) la demisol.
Confortul este la cote înalte, mobilierul şi dotările sunt noi şi bine întreţinute. Proprietarii sunt oameni deschişi şi primitori, care ne-au întâmpinat cu multă voie bună şi căldură sufleteasca. Am avut la dispoziţie bucătăria complet utilată, terasă, piscină. Există şi un loc de joacă pentru copii.
A fost o alegere foarte bună şi ne dorim să revenim.
   Sorin din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.02.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Proprietarul nici macar nu a binevoit sa raspunda la tel,
CONTACT UNITATE
Catalin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,