adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Castel din Timisul de Jos

Timisul de Jos , soseaua Nationala, nr. 30
la 10.5 km de centrul loc. Brasov  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Castel din Timisul de Jos


   Radu din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 21.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc foarte bun pentru tranzit. Parcare in curte. Restaurant cu menu suficient pentru calatorul in trecere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea pe internet nu functioneaza. Singura utilitate a site-ului este furnizarea telefonului motelului unde chiar poti face rezervarea.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru inconvenientul de rezervare online intradevar nu se monitorizeaza mereu dar rezervarea telefonica asa cum bine ati precizat nu da grei.
Va multumim pentru intelegere si va mai asteptam pe la noi.
   Horia din Braila
nota: 8
schedule sejur: 11.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal respectuos, implicat, atent.
Camera mare, confortabilă, curată,cu dotările necesare.
Distanța față de Brașov mică, pentru cine este interesat de acest aspect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam puțină lumină naturală în cameră.
Nu strica un meniu de la restaurantul propriu în cameră.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam pe la noi vom tine cont de recenziile dumneavoastra.
   Anca din Bacau
nota: 3
schedule sejur: 05.04.2013 - 07.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera in care am stat a fost spatioasa, curata. Internetul a functionat. A fost caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu caloriferul in camera, care tot curgea. Au pus ei un borcan acolo sa stranga apa, dar de exemplu intr-una din zile am fost plecati si cand ne-am intors seara borcanul era plin si era apa pe jos. Pacat de parchet!
Si cu hartia igienica au fost zgarciti.
Răspunsul unității:
Cu scuzele de rigoare tinem sa anuntam ca situatia sa rezolvat ,va multumim pentru feedback.
   Viorica din Rosiorii De Vede
nota: 9.3
schedule sejur: 20.10.2012 - 21.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a fost cald.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creeat,tinand cont de luna in care v ati cazat la pensiunea noastra se poate ca centrala sa nu fi pornit deoarece ea este setata sa porneasca dor sub 22 grade.Va multumim si speram ca pe viitor sa nu se mai intample asemenea neplaceri.
   Eugen C. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 04.06.2012 - 07.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Destul de promti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa verifice mai atent instalatiile sanitare inainte de cazarea clientilor. Ar fi util sa existe frigidere in camere.
Răspunsul unității:
Totul este verificat deci va mai asteptam pe la noi pentru a va convinge,va multumim.
CONTACT UNITATE
Razvan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,