adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Matei din Techirghiol

Techirghiol , str. Marasti, nr. 37  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Matei din Techirghiol


   Nicolae Constantin I. din Giroc
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația ,aproape de lacul Techirghiol si de stațiunea Eforie Nord , cazarea , atmosfera de la pensiune si gazdele primitoare.
   Marian din București
nota: 8.7
schedule sejur: 01.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia desavarsita si amabilitatea gazdelor ma determina ca anul viitor sa iau in calcul o posibila revenire in aceeasi locatie. Totul a fost conform asteptarilor mele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez.
   Cornelia C. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 08.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Discretie,curatenie exemplara,tot ce este necesar unui sejur placut si relaxant. Bucataria este utilata cu tot ce este nevoie pentru pregatirea mesei,este multa liniste si se poate prelungi sederea la cerere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit.
   Andreea din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este aseata aproape de lac, accesibila usor din strada principala. Personal primitor si foarte dragut. Camerele sunt noi si curate. Este liniste si te poti odihni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu erau prosoape la baie.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,