adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Iory`s din Techirghiol

Techirghiol , str. Doctor Ioan Tataran, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Iory`s din Techirghiol


   Nicoleta R. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un confort deosebit de placut si foarte modern.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestii de imbunatatire o bucatarie pentru vreme capricioasa.
   Marinela din Londra
nota: 3.5
schedule sejur: 09.06.2014 - 20.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul a fost amabil si intelegator cu plangerile noastre si a returnat diferenta de bani dupa ce am decis sa plecam
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobila foarte saracacioasa, fara masa si scaune
In baie nu exista nici un fel de mobilier sau rafturi, cuierele pentru prosoape cad cand un prosp este agatat in ele
Frigider nu era in camera, a fost adus dupa cazare la cerere, ce sa mai vorbim de minibar...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Ceea ce proprietarul numeste Jacuzzi este de fapt o cabina de dus cu hidromasaj.
Mi sa spus la telefon ca camera are balcon, de fapt era vorba de o terasa comuna in fata pensiunii.
Răspunsul unității:
Doamna Abusan toate camerele inclusiv camera dumneavoastra sunt dotate cu frigider , cu tv plasma , cu mobilier de cea mai buna calitate si moderna si plus ca , camera are 35 mp ceea ce nu exista in techirghiol asa ceva. Apropo imi pare rau ca nu stiati ca techirghiol nu face parte din Eforie Nord si ca vroiati la mare , aici e o statiune balneara si sunt oameni care apreciaza specificul ei .
   Monika din München
nota: 8.7
schedule sejur: 12.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul foarte familial. Curatenie, confort si servicii ca la hoteluri si pensiuni in strainatate. Este o adresa pe care sigur o voi folosi si in viitor.
   Bianca din Lupeni
nota: 9
schedule sejur: 04.08.2013 - 12.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, cu dotari utile pentru recreere: piscina, gratar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul canalizarii din baie, un minus general in toata statiunea.
Răspunsul unității:
Doamna Modrea nu canalizarea miroase asa , ci apa mirosea a namol , asta se intampla in 2011 dar de atunci Domnu Primar a rezolvat aceste probleme alea statiunii.
   Mihai E. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 04.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune noua , moderna, cu posibilitati de dezvoltare, cu toate facilitatile de servicii inclusiv masa si personal calificat ospitalier . O recomand turistilor care vin cu autoturismul deoarece distanta pana in centrul statiunii este de apx. I Km.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la completarea mobilierului din camere si urgentarea reparatiilor la instalatziile electrice, a caror fire inca mai atarna inestetic.
   Elisabeta P. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 19.01.2013 - 22.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte primitor si amabil , curatenia in camera si nu in ultimul rand calitatea ridicata a camerei in care am stat. Chiar este o pensiune de 4 stele
   Gheorghe Si Virginia U. din Turnu Magurele
nota: 8.7
schedule sejur: 10.09.2012 - 22.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia camerelor, ritmicitatea (la interval de 3 zile) cu care au fost schimbate asternuturile si prosoapele, aspectul curtii si nu in ultimul rand curtoazia proprietarilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Propun asigurarea micului dejun in pret.
   Constantin A. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 23.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort foarte bun, asezare centralã in Techergiol, aproape de lac și de plaja din Eforie Nord. Cladire nouã, cu incãlzire centralã, ideal pentru familii cu copii mici, foarte linistã zona.
CONTACT UNITATE
Epure Claudiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,