adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Amelia din Targu Ocna 3 grade grade grade

Targu Ocna , str. Maior Rosita, nr. 25 (la aprox. 14.9 km de centrul loc. Slanic Moldova)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Amelia din Targu Ocna


   Marius J. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 18.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate
- personalul foarte amabil si saritor
- sala de mese incapatoare si terasa unde este si o trambulina de unde nu puteam sa mai dezlipesc copiii
- aproape de salina
thumb_down
Aprecieri negative:
Practic nu e un minus care sa tina de pensiune : camera noastra era spre strada si spre calea ferata; initial ma temeam ca o sa aud foarte tare trenurile, insa geamurile izoleaza destul de bine si nu ne-a deranjat zgomotul
   Mihai-liviu din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 18.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare foarte bune, gazda primitoare si tot timpul amabila. Trambulina si leaganul pentru copii au fost de milioane pentru copii. Bucataria utilata cu tot ce am avut nevoie
thumb_down
Aprecieri negative:
Cantatul cocosilor de la o proprietate vecina, toata noaptea, a fost cam iritant.
Ar fi bine ca in camere sa fie si 1 sau 2 scaune, poate si un cuier pe dulap.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.10.2014 - 14.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, curatenie exemplara, foarte aproape de Salina si de centrul statiunii.
   Lucia-maria din Buzau
nota: 9.2
schedule sejur: 24.08.2014 - 29.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte bine amplasata atat fata de salina cat si de strand;
- bucataria foarte bine dotata, curata, are alaturat o sala de mese spatioasa si confortabila;
- pentru cei amatori de a gati la gratar - este un loc special amenajat in curtea pensiunii;
- Wi-Fi in curs de reglare pentru acces din camere, dar pentru cine are neaparata nevoie exista acces din curtea pensiunii, de asemenea in multe locuri din statiune;
- gazde primitoare, interesate de confortul turistilor;
- camerele corespund pozelor de pe site, sunt curate; baile bine dotate.
CONTACT UNITATE
Maria Prisacaru
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,