adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Cetate din Targu Neamt 3 grade grade grade

Targu Neamt , str. Cetatii, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Cetate din Targu Neamt


   Cristina L. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 24.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multă atenție pentru piesele de mobiler cu care este dotata baia si camera....
Loc de parcare asigurat pe timpul staționării (nu sa vezi tu când se eliberează un loc ca sa îți aduci mașina.....).
   Puiu din Bucuresti
nota: 5.5
schedule sejur: 24.03.2017 - 25.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu este nimic de spus fata de la ultima vizita in bine
thumb_down
Aprecieri negative:
Deservirea lasa de dorit, si mai ales calitatea, in lista apare snitel vienez si el e in realitate snitel de porc in fulgi de porumb, micul dejun mai scump ca o cina, un cub de unt, miere, dulceata, 5 lei bucata dar in lista apar toate la un loc la pretu de 5 lei dar ele sint pe bucata, mierea zaharisita, daca esti cazat nu ti se aduce la cunostinta de micul dejun sa zicem mai ieftin. Paine de casa veche, in camera tripla televizoru amplasat rau, nu pot viziona toate persoanele cestau in paturi trebuie sa stai intr-o parte,
   Mihai T. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 06.08.2016 - 08.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpii de servire la restaurant / actualizare lista meniu
   RODICA A. din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 19.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste
curatenie
aproape de Cetatea Neamtului
raport pret/calitate = excelent
   Cristian Mihai I. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 09.06.2014 - 11.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Personal tanar si foarte receptiv si amabil.
2. O gradina aranjata frumos si curata.
3. Nu citesc si nu ma intereseaza parerile altora.
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Lipsa plasei de tanatari de la geamul de la casuta, care sa aiba un lantisor cu care sa fie asigurate peste noapte.
2. Lipsa unei aerisirii mai eficiente a baii.
Aceste lucruri se pot remedeia fara costuri mari.
   Niculina C. din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 07.11.2013 - 08.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Managerul si personalul acestui hotel au avut o prestatie deosebita, foarte receptivi la activitatile noastre (foc de tabara, masa traditionala, lansare de lampioane, petrecere pentru elevi. Multumesc mult pentru frumoasa colaborare! Partenerii mei din Italia, Turcia, Finlanda, Polonia si Grecia si-au manifestat dorinta de a petrece mai mult timp in acest loc.Sper sa revenim cat mai curand!
   Emanuel S. din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos, curat si bine situat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de la receptie (mai ales o dna cu parul semi+lung, cret) sub orice critica.
   Vasile din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mancarea foarte gustoasa, camere generoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se fumeaza in camerele de nefumatori, fumul ajungand si in camerele alaturate.
Ar fi necesar un spatiu de joaca copii ceva mai mare, banci in spatiu verde.
   Mihai O. din Pitesti
nota: 9.2
schedule sejur: 03.01.2013 - 04.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturile accesibile atat la cazare cat si la restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea nu a fost chiar cum ma asteptam.
   Gheorghe Sorin F. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 11.08.2012 - 19.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia camerelor, o parte din personal nimic de reprosat. La restaurantul unitatii mancarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Atitudinea unora dintre angajati, modul de abordare al clientilor (romani-straini,grupuri-individual), toti platim la fel si ar trebui sa fim tratati la fel.
   Fanel M. din Slobozia
nota: 8
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dorinta de a fi in top cu serviciile oferite, in special cu obiceiurie locale.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa in special a comunicarii personalului la cerintele turistilor( grupuri).
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,