adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Orizont din Sulina

Sulina , str. A-III-a, nr. 308  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Orizont din Sulina


   Anamaria din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 19.09.2016 - 23.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera, mancarea gatita, pozitia
Răspunsul unității:
Turistul a fost cazat doar o noapte pentru ca era timp urit (ploua) si a plecat urmatoarea zi
   Marian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul ok,exact ca in descriere.Camera ,proprietarii,mâncarea gatita acolo perfecte. Un sejur reusit. Recomand
Încercări de la gazda carasul innabusit e un deliciu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez. Ca si sugestie lenjeria de pat daca ar fi din bumbac ar rezulta un confort mai mare:-).este o sugestie nu un repros.
   Dimitrie din Vatra Dornei
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este noua, camerele sunt mari si dotate conform cerintelor. Gazdele sunt foarte OK. Am cerut prepararea cinei, cu peste, pe intreaga durata a sejurului si am fost impresionati de diversitate, calitate si prospetime. Desi pensiunea este aproape de plaja, comparativ cu altele din Sulina, am folosit si serviciile taxiurilor. Fata de punctele de interes, Casa Orizont este f. Aproape. Am apelat la gazde ptr. Excursii cu barca la principalele puncte de interes. Recomand cu multa caldura, oricui, aceasta pensiune. Ca recomandare pentru oricine doreste sa vina la Casa Orizont: mentineti legatura telefonic cu gazdele. Dl. Frosin va poate indruma si ajuta cu orice, inclusiv: deplasarea Tulcea - Sulina si retur, masa pe baza de peste, taxiuri si alte informatii. Nu recomand transportul Tulcea-Sulina cu Navrom: catamaran sau alte nave. Este foarte lent (peste 3 ore), iar conditiile de transport sunt jalnice. Luati legatura cu salupele particulare rapide. Eu, personal, cu siguranta voi reveni cu drag la Pensiunea Orizont.
   Catalin A. din Corabia
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2015 - 28.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase si racoroase, fiecare camera are frigider. Proprietarul foarte amabil, ne-a ajutat cu organizarea excursiilor in delta. Pensiunea este situata langa farul vechi si la 5 minute de faleza. Ne-am propus sa revenim la Casa Orizont.
   Marin din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera utilata foarte bine,bucataria utilata cu tot ce este nevoie ,exista un foisor in curte la care turistii au acces,iar proprietarii fac tot posibilul sa te simti bine
   Daniela din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietar discret, dar deschis solicitarilor, bucatarie utilata cam cu orice (peste asteptari), camere mari, curate, mobilier nou,AC, apa calda fara probleme; noi am fost multumiti si vom incerca sa revenim la Casa Orizont. Am dat 9 la servicii si curatenie pentru ca nu ni s-a facut niciodata curatenie in camera si nici nu au fost schimbate prosoapele. Cu siguranta ca s-ar fi rezolvat daca am fi cerut, dar cred ca aceste lucruri trebuie sa fie facute fara sa fie solicitate, mai ales daca stai mai mult de trei zile.
CONTACT UNITATE
Gigi Frosin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,