adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Dorului din Sugag

comuna Sugag , sat Luncile Prigoanei, str. Luncile Prigoanei, nr. 108  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Dorului din Sugag


   Ovidiu M. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 04.03.2016 - 06.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație bună, spațiu suficient pentru 5 familii cu copiii. Totul arată foarte bine, este ca și nou. Livingul este mare, iar faptul ca ai la dispoziție mult spațiu este un lucru bun când mergi la munte cu un grup de prieteni.
Arata exact ca in pozele de prezentare, mai sunt si multe alte poze pe pagina de facebook.

Proprietarul este om de treabă, de încredere și de cuvânt, în plus că ne-a lăsat în pace tot weekendul, am primit cheile vineri și a venit Duminică înainte să plecam. Am fost lăsați sa eliberam cabana undeva pe la ora 16 deci am mai prins și Duminică o zi de ski.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru ca inițial ar fi trebuit să eliberam cabana pe la ora 12 sau 13 sugestia mea pentru proprietar e să nu ''zoreasca'' oamenii la plecare, până la urmă închiriezi o cabană pentru weekend și nu ar trebui să te simți ca la un hotel de unde la ora 12 îți pui bagajele în mașină. Mulțumim de înțelegere totuși am fost lăsați sa plecam după ora 16.
   Silviu G. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 03.01.2016 - 09.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, nou renovat, bine dotat - masina de spălat vase, aragaz, cuptor cu microunde, cald.
thumb_down
Aprecieri negative:
Centrala pe lemne - trebuie alimentată periodic, dar acolo nu e alta posibilitate, nu toate camerele au baie în cameră
CONTACT UNITATE
Doru & Mioara
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,