adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Arcadia din Sucevita 3 grade grade grade

comuna Sucevita , sat Sucevița, str. Dragosina, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Arcadia din Sucevita


   Greta din Dorohoi
nota: 10
schedule sejur: 28.11.2014 - 30.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, amabilitate și solicitudine din partea gazdelor, curãțenie, receptivitate la dorințele clienților, peisaj de vis, prețuri acceptabile.
   Daniela C. din Moinesti
nota: 10
schedule sejur: 05.09.2014 - 08.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Prima impresie a fost ca vila nu e prezentata pe internet la valoarea ei. Apoi am descoperit pe perioada sejurului ca e perfecta: curatenie, liniste, dotare si toate intr-un peisaj de vis.Gazdele amabile si datorita lor totul in vila e practic si plin de bun gust. Multumim pentru ospitalitate si sigur vom revenii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost ideal o chiuveta in foisor
   Tiberiu S. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 25.01.2013 - 27.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este asezata intr-un loc placut si linistit,peisaj superb,dotarile vilei sunt diverse
   Andreea din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 30.11.2012 - 02.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este asezata intr-un loc placut si linistit
- dotarile vilei sunt diverse si pe placul fiecarei persoane
   Cosmin-viorel din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 08.06.2012 - 10.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o constructie de bun gust
-izolata,numai buna pentru relaxare
-peisaj superb
-pensiunea arata la fel ca in poze
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa indicatoarelor de acces
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,