adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sanziene din Strâmtura

comuna Strâmtura , sat Strâmtura, str. Principala, nr. 916  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Sanziene din Strâmtura


   Vasile din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2017 - 19.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul. Curatenia. Mâncarea. Amabilitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ca la nivel de reclama ar mai trebui facut ceva. Sincer cred ca merita.
   Emil P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune excelenta din toate punctele de vedere,camerele sunt spatioase si au baie in camera,este amenajata cu bun gust,proprietarul este foarte implicat şi ne-a oferit tot ce am avut nevoie,este poziționata foarte bine si se ajunge foarte repede la obiectivele turistice (Manastirea Barsana;Mocanița-Vişeu de Sus;Sapânța;Manastirea Prislop;Cascada Cailor;
Mulțumim bucătăresei (mama proprietarului) pentru tot ce ne-a oferit in cele patru zile cat am stat acolo.Face o mancare extraordinar de buna,vă recomand sa cereți "mămăligă în pături".Vă recomandăm cu mare drag această pensiune şi cu aceasta ocazie mai mulțumim incă o dată gazdelor pentru tot confortul oferit. Sunt oameni de nota 10+++.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri la aceasta pensiune.
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare, amabilitatea gazdei, mancarea, bautura :)
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,