adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Victoria din Straja

Straja , str. Straja, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Victoria din Straja


   Cornel din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 28.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii depune efort ptr. Servirea clientilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolatia peretilor este inexistenta, se aude orice zgomot din camera alaturata iar plafonul dintre etaje scartie la fiecare pas, nu te poti odihni in liniste. In noaptea de revelion s-a defectat instalatia de sonorizare si cu toate ca dupa aproximativ 2 ore a fost inlocuita, atmosfera generala nu a mai fost conform asteptarilor datorita acestui incident.
   Ligia din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 03.01.2013 - 07.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului este foarte buna, personalul este amabil, se mananca bine la restaurantul hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Principalul dezavantaj al hotelului este faptul ca peretii sunt foarte subtiri. Daca nu ai cazare la ultimul etaj, exista riscul sa nu ai liniste in camera datorita vecinilor cazati la etajul superior. Am fost cazati 5 zile, timp in care s-a ridicat gunoiul din baie si s-a adus hartie igienica doar la cererea noastra. Cred ca aceste servicii ar trebui facute din proprie initiativa de personalul angajat al hotelului si nu la cererea clientului.
   Victoria L. din Sinnicolau Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 03.01.2013 - 06.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Paturile sunt cam incomode.
   Gheorghe CÃtÃlin B. din Rovinari
nota: 9
schedule sejur: 26.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul si confortul camerei exceptionale.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta un pic maricica pana la partii.
   Sorin M. din Timisoara
nota: 8.2
schedule sejur: 10.02.2012 - 12.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare bune, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal insuficient in restaurant la o capacitate mai mare de jumatate din capacitate, ceea ce face asteptarea f lunga, calitatea si cantitatea lasa de dorit.
   Cristina B. din Sibiu
nota: 8.2
schedule sejur: 03.01.2012 - 05.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera ; mancare buna ; servire cu promtitudine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri de parcare insuficiente ; gheata necuratata in fata pensiunii.
   Lucian Ioan G. din Alba Iulia
nota: 8.8
schedule sejur: 27.12.2011 - 29.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil și receptiv la nevoile noastre. Am gasit intelegere atat cu privire la modalitatea de consum a alimentelor aduse de acasa, în sensul ca ni s-a permis sa le aducem la masa (intrucât unii din membrii grupului nu au dorit/nu și-au permis, sa ia decat prânzul la restaurant)cât si cu privire la acordarea unui extra time (posibilitatea de a tine bagajele în camera) pana la ora 13. 30 in ziua plecarii.
Desi in statiune era crizã de apã din cauza secetei, la hotel nu au fost probleme cu apa, demn de retinut fiind imprejurarea cã desi apartamentul era la etajul 2, apa caldã avea și temperaturã și presiune suficientã pentru un duș de calitate. Caldura în camere a fost suficientã, temperatura putând fi reglatã de la fiecare calorifer. Prosoapele de baie au fost suficiente, canapeaua din salonul aparatamentului a fost confortabilã (chiar mai confortabilã decât paturile clasice din dormitor) și suficient de mare cât sã permitã unui cuplu matur sã se odihneascã. Mâncarea de la restaurant a fost proaspãtã, servitã destul de prompt iar prețurile au fost foarte bune (un prânz - douã feluri de mâncare- ciorba, gratar cu garnitura si salata - în jur de 27-30 de lei). Existau locuri de parcare pentru cei care doreau sã ajungã cu masina pânã în fața hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia era foarte micã deși era dotatã cu tot ce era necesar. Pentru un barbat de 80-90 kg era destul de putin spatiu iar un adult cu un copil încãpeau destul de greu.
Cel mai important impediment mi s-a pãrut accesul la instalațiile de teleschi. Accesul pânã la teleschiul 3 se putea face pe drum, distanța fiind de aproximativ 160-200m (prea micã pentru a merge în bocanci pe care apoi sã îi schimbi cu clãparii dar suficient de mare pentru a te deplasa confortabil în clãpari și cu echipamentul de schi dupã tine). Accesul la pârtiile de la Platoul soarelui se putea realiza, în siguranțã, pe ocolite, mergând pânã la Montana și apoi pe drumul de acces ce trecea prin fața acesteia. Cea de a doua variantã era de încercare de excaladare a unei porțiuni de 25-30 de metri - gheațã cu zãpadã- pe lângã hotel, care ieșea exact la baza scãrilor ce duceau pe platoul soarelui. Dacã ai echipamentul de schi este destul de complicat și oricum obositor. Cred cã soluția normalã ar fi aceea de amenajare a unei scãri de lemn pe acest din urmã traseu însã cred cã sunt ceva impedimente de ordin juridic legate de suprafața pente care trebuie sã treacã aceastã scarã, fiind vorba despre domeniu public al Municipiului Lupeni.
CONTACT UNITATE
Giosu Eugenia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,