adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ursu din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Trup 2, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Ursu din Straja


   Gabriel din Petrosani
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna,
- Proprietarii foarte amabili,
- Caldura si apa calda non-stop,
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem. Totul a fost perfect ca in fiecare an
   Dorin din Bicuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 04.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare
amabilitate patroni
cald si aerisit la camerele de pe fata
raportul pret calitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele de pe spate aveau miros de fum de la vila de alaturi, si nu puteau fi aierisite nici ziua nici noaptea;
pretrurile la restaurant mult prea mari pentru nuvelul de calitate oferit. La aceeasi bani am preferat sa cinam la Vila Straja 4* de la intrare in statiune care este un restaurant splendid la aceeasi bani.
Răspunsul unității:
In primul rând vreau sa va mulțumim ca ne-ați atras atenția la anumite probleme pe care din punct de vedere al dumneavoastră le-ați sesizat și ma simt obligata sa va răspund la ele:
-încălzirea cabanelor,pensiunilor,vilelor din stațiunea Straja se face cu centrale termice proprii pe lemne,neexistând alta posibilitate(gaz metan) și după cum știm făcând foc iasă și fum,pe care vântul îl poarta în direcția în care bate ,neputând sa îl influențam cu ceva.Ne pare rău dacă aceasta problema v-a creat disconfort ,dar nu putem sa dirijam fumul de la vila vecina în direcția dorita de noi.
-referitor la preturile produselor din restaurant ,după opinia mea preturile sunt rezonabile(ciorba -8 lei,tochitura -18 lei, omleta cu șunca și cașcaval -8 lei etc)cât despre calitatea produselor ați spus și dumneavoastră ca sunt echivalente cu restaurant 4*, diferența fiind capacitate restaurantului nostru cu mult mai mica decât cel de 4*.In concluzie am reținut cele semnalate de dumneavoastră și ma bucur ca v-ați exprimat opinia pentru ca orice comentariu făcut ne ajuta la îmbunătățirea serviciilor prestate de noi cu condiția sa nu fie unul răutăcios.
   Marian din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Relationarea cu personalul si conducerea pensiunii foarte buna.
Aproape de partiile de schi.
Cald in camera.
Zona pentru schiuri si clapari.
Liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai degraba sugestii:
Serviciu/sprijin la carat bagajele.
De remediat presiunea variabila a apei.
Meniul sa fie imbunatatit. Preferabil produsele zonei....
   Remus R. din Timisoara
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din cauza lipsei de zapada nu am mai efectuat deplasarea insa tin sa mentionez un aspect legat de conducerea vilei.
Am platit un avans de 50% din valoarea sejurului prin virament bancar; am fost asigurat de catre proprietara vilei ca acei bani, desi noi am decis sa nu ne respectam angajamentul, nu sunt pierduti, ci putem beneficia de ei in viitor (oricand dupa spusele ei).
   Andrei T. din Arad
nota: 9.5
schedule sejur: 14.02.2013 - 15.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea foarte buna si preturile mici, curatenie, patronii cumsecade.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Ioan din Ocna Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 24.12.2012 - 26.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna, personalul si patronii cabanei foarte serviabili si draguti, aproape de partie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea e nimic de schoimbat.
CONTACT UNITATE
Bogdan Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,