adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Straja din Straja 4 grade grade grade grade

Straja , str. Straja, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
23 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 23).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:8.3

Recenziile vilei Straja din Straja


   Andrei din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 12.02.2017 - 16.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea a fost excelenta!
   Daniela din Arad
nota: 10
schedule sejur: 03.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la Vila Straja in februarie 2017. Impresia noastra despre conditiile din camera(curatenie, caldura,etc), gazda si mancarea servita la restaurant sunt foarte, foarte bune.
Mancarea a fost comparabila cu restaurantele bune din Arad, servire ireprosabila si preturi foarte bune raportat la calitatea gustului. Am comandat diverse feluri de mancare cuprinse in meniu si nu am avut ce sa reprosam, impecabile !
Gazda desavarsita, pe langa faptul ca a fost deosebit de amabila a fost si foarte la obiect la cerintele nostre suplimentare, a fost fosrte prezentabila si foarte deschisa la sugestii. Foarte clara in explicatii, se vede clar nivelul de cultura si inteligenta. Multumim foarte mult pentru caldura de care ati dat dovada, pentru prezenta de spirit si prezenta forte agreabila de care ati dat dovada.
In concluzie recomandam cu tot sufletul cazarea la Vila Straja! Merita toti banii!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem minusuri, totul a fost impecabil: conditiile din camera, curatenia, servirea la restaurant, transportul asigurat la baza partiei, parcarea.
Bun gust in tot si toate.
   Mirela din Targu Jiu
nota: 8.2
schedule sejur: 20.01.2017 - 22.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mobilier modern, restaurantul modern, mancarea buna, personalul unitatii foarte amabil si prietenos, parcare privata, transport inclus pana la baza partiei.
thumb_down
Aprecieri negative:
As schimba culoarea cladirii pe exterior si as propune bucatarului sa serveasca salatele semipreparate pentru ca este foarte greu sa-ti prepari salatele in bolurile de servire ( mai ales pe cea de varza ).
As mai pune ca minus distanta la care este situata vila fata de partii.
   Constantin-adrian din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este amplasata intr-o zona linistita, aproape de partia de ski si cu o panorama frumoasa spre masivul Patang. Personalul foarte amabil si receptiv, mancarea foarte gustoasa si la preturi rezonabile.
   Ion Danut din Nantes. Fr
nota: 9.5
schedule sejur: 05.02.2016 - 11.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal profesionist
thumb_down
Aprecieri negative:
Statiunea mizerabila (groapa de gunoi chiar la intrare
   Monica din Arad
nota: 8.8
schedule sejur: 28.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul extrem de amabil.confortul camerelor.f.frumoase ptr.straja.curat...
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoapele sa fie mai noi si schimbate in fiecare zi.
Micul dejun ar trebui imbogatit.sunt putine specialitati si daca stai mai mult te saturi.
   Vlad B. din Petrila
nota: 10
schedule sejur: 17.12.2015 - 20.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Va simtiti ca acasa, un personal foarte amabil gata mereu sa te ajute. Curatenie in camera, spatioasa, totul nou, pat confortabil. Parcare proprie.
   Petra din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 10.02.2015 - 11.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte dragut si amabil. Curatenie, serviciile hoteliere si in restaurant foarte bune. Preturile raportate la ce se ofera, mi s-au parut a fi corecte.Ofera parcare, ceea ce e un mare avantaj pentru statiunea Straja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin mai departe de principalele puncte de interes, dar ne-au stat la dispozitie ori de cate ori a fost nevoie.
   Florin din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 05.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil si prietenos.
Desi centrala e pe lemne este foarte cald in camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Unele camere au baia foarte mica(asa au fost construite)
   Cornelia Cristina P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.02.2015 - 07.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa si bine pozitionata, personal primitor si deschis, camera calduroasa si comoda. Liniste si calitate. Restaurant cu meniu diversificat. Mi-a placut si voi reveni cu placere!
   Marius din Mosnita Noua
nota: 9.5
schedule sejur: 16.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare privata gratuita ,camere spatioase, curatenie , personal foarte prietenos, dotarile vilei- camera ski-uri,restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta pana la partie - dar si aici exista transport din partea vilei pana in centrul statiunii
   Adrian din Otopeni
nota: 8.3
schedule sejur: 29.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul spatios, servicii decente.
   Liviu Nicolae R. din Lipova
nota: 10
schedule sejur: 19.12.2014 - 21.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi am fost cazați la dânșii pt un week-end...a fost foarte ok...adică chiar nu am nimic de reprosat! Amabilitatea gazdelor de nedescris...oameni primitori și respectosi! Mâncarea foarte buna și curățenie exemplara! Distanta pana la parte chiar nu e mare....O sa revin cu mare drag și recomand cu multa căldură aceasta unitate! Mulțumiri gazdelor!
   Constantin P. din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 04.01.2013 - 06.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile si serviciile sunt directionate pentru a asigura confortul clientilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
As mentiona o analiza a pretului camerei pe care Hotel Straja o poate face, de ce nu in interesul clientului si imbunatatirea conditiilor de transport cate punctele de interes.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul isi merita cele 4 stele, serviciile de o calitate rar intalnita in Romania. Il recomand oricui, in detrimentul oricarei alte unitati de cazare din Straja
thumb_down
Aprecieri negative:
Este la 10 min. De mers pe jos pana la teleski, telecabina, insa se poate vorbi cu personalul sa va duca cu un microbus al lor; pe de alta parte nefiind in aglomeratia din zona `centrala` a statiunii e liniste si beneficiati de mult spatiu.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel la standarde ridicate, priveliste deosebita, amabilitatea gazdelor.
   Caius T. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 30.01.2012 - 06.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o vacanta de o saptamina superba cu multa zapada, absolut tot personalul extraordinari si profesionisti, este o locatie noua dar in scurt timp cred ca va deveni cea mai apreciata ma bucur ca am aleso, este perfect pentru cine vrea sa se relaxeze, multumesc tuturor de la
Hotel Straja pentru ca mau facut sa ma simt bine impreuna cu familia in aceasta vacanta si cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar nu am nimic de reprosat, si asta cred ca e un lucru bun.
   Florin D. din Timisoara
nota: 7.3
schedule sejur: 21.01.2012 - 22.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte frumos, curat, modern, atmosfera perfecta de iarna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanata fata de telescaun si teleskiuri.
   Marius C. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 07.01.2012 - 14.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este excelent, flexibil, curatenia exemplara, camerele bine portionate, mobilier modern, wi-fi in camere.
Restaurantul acceptabil, dar cred ca vor mai lucra la meniu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de partii - cam 300 de metri, dar se poate ajunge cu masina (4x4).
   Adriana D. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia e excelenta, la intrarea in statiunea Straja, cu parcare proprie, neafectata de aglomeratia din statiune. Personalul e foarte serviabil, iar mancarea buna si rafinata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerista intra in camere, doar daca ii spun turistii.
   Gheorghe Sebastian G. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cald, curat, camere spatioase (chiar mari), personal de nota 10.
+ hotel Straja este situat cam cu 300 de metri mai jos, pe drumul spre Lupeni, fata de centru Straja ( zona unde toate vilele si pensiunile sunt construite una in alta, fara pic de spatiu). Ai parcare (cine a fost la Straja stie ce probleme sunt), ai liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus la restaurant, nu pentru calitate ( ce am luat a fost de nota 10), curatenie, servire, ci pentru ca mi s-a parut meniul mai putin bogat decat alte unitati asemanatoare ca stil (am inteles ca bucatarul nu e roman, ceea ce ar justifica meniul cu accente germane, fara multe din mancarurile traditionale romanesti).
- pentru cei pasionati de distractie nocturna au de parcurs 10 min pe jos (sau poti cu masina, dar nu merita) pana in mijlocul agitatiei din Straja.
- la fel si la schi, poti sa mergi pe jos 10 min cu echipamentul in spate, sau, pentru cei comozi, sa mergi cu masina 2-3 min (risc lipsa loc parcare sau sa o gasesti lovita ).
   Florin Cosmin S. din Alba Iulia
nota: 9.5
schedule sejur: 04.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
As fi preferat sa fie mai aproape de partie.
   Marcel P. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 26.12.2011 - 29.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Constructie noua europeana, curat, cald.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca in camera ar fii necesara o canapea (fotoliu ).
- si mai multe carlige (in special in baie)in care sa se aseze hainele.
- cred ca trebuie facut un efort pentru a face o partie prin padure spre baza partiei 4, in felul asta se poate cobori de la vila spre telescki si apoi urca cu telesckiul 4 si apoi 3 si apoi 5.
Altfel distanta e mult prea mare de mers in clapari si cu sckiuri in brate. (sau sa fie dusi turistii cu o masina de teren pana la baza teleschiului 3.
Distanta fata de principalele puncte de interes: 10.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,