adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Orizont din Straja

Straja , str. Trup, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Orizont din Straja


   Teodor S. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, serviabilitate, se straduiesc sa te simti bine. Mancare buna, traditionala, pe saturate.
Tuica buna de calitate. Camere calduroase. Copii s-au simtit excelent. Sigur vom reveni.
   Cosmin din Oravita
nota: 9.5
schedule sejur: 24.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil- Dana- patroana - o femeie jos palaria- numai de bine despre ea!
-mancarea extraordinar de buna
-caldura foarte mare in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolatia fonica prost facuta- se aude tot din camrele vecine- dar nu e un Mar
   Cazan S. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 08.02.2013 - 11.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In haosul imobiliar din Straja, vila Orizont are o pozitie foarte buna, aproape de telegondola si Platoul Soarelui (de unde se poate cobori pe schiuri pana la usa vilei).
Personalul a fost amabil si receptiv.
Mancarea din restaurantul vilei a fost foarte buna, iar preturile sunt mici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele / baile sunt destul de mici, iar paturile matrimoniale inguste (120?). Totusi pentru sejururi scurte acest lucru nu e o problema.
Izolatia fonica dintre camere ar putea fi imbunatatita.
Caloriferele ar trebui sa aiba un termostat reglabil, a fost mult prea cald in camera chiar cand robinetul de la calorifer era aproape inchis.
   Madalina din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 12.01.2013 - 13.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal deosebit de amabil, camere nu foarte mari, dar potrivite pentru un weekend la munte
mancarea foarte buna, iar pozitionarea este deosebit de buna fata de principalele partii de ski.
   B. din Alba Iulia
nota: 9.7
schedule sejur: 31.01.2011 - 05.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea bine gatita
- pozitionarea vilei fata de teleschiuri
- confortul vilei
- amabilitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa rastelelor(suportilor)pentru pentru shiuri in incaperea destinata pastrarii schiurilor
CONTACT UNITATE
Chisner Silvia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,