adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Daiana din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Zona de agrement Straja Trup, nr. II  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Daiana din Straja


   Marius din Timosoara
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 31.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura, camera cu dush, spatiu depozitare ski
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera cu televizor nefunctional, omleta de dimineata rece, masa de seara portii foarte mici (prea comerciala aceasta pensiune)
Răspunsul unității:
Televizorul functiona,telecomanda era defecta(a doua zi am adus alta)
-`Dimineata`la ora 11 cand veneati voi probabil s-a racit(bufet suedez)
-Esti singura persoana(daca te pot numi persoana la anii tai)care se plange de portii mici
   Andreea- Claudia din Hunedoara
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un weekend pe placul meu... Cu mancare buna.. Liniste si caldura in camere. Bravo pentru proprietari. Andreea
   Adrian B. din Tim Isoara
nota: 8.7
schedule sejur: 02.02.2014 - 07.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, organizare, curatenie, amabilitatea personalului, distanta fata de centrul statiunii si linistea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Interzicerea fumatului in restaurant pe timpul servirii meselor.
   David din Sannicolau Mare
nota: 5.7
schedule sejur: 02.03.2012 - 04.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camere si personalul foarte amabil. Mancarea si servirea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul in camera comparativ cu alte pensiuni din statiune care ofera cazare la acelasi pret.
   S. din Iancu Jianu
nota: 10
schedule sejur: 04.06.2010 - 06.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune excelenta si invit pe toti sa mearga deoarece este o inbinare intre confort si curatenie per pret exceptionala iar personalul de nota 10. Multumesc tuturor celor care sau implicat an deschiderea si buna functionare a acestei pensiuni eu voi reveni sigur.
CONTACT UNITATE
Corina Silaghi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,