adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Platoul Soarelui din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Trup Iii, nr. parce  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Platoul Soarelui din Straja


   Teodor Dan din Bucureşti
nota: 10
schedule sejur: 15.01.2017 - 21.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea foarte bună, angajații foarte amabili, foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mâncarea este făcută de cineva care nu este calificat. Î-mi pare rău să spun asta .
   Teodor din Ploiesti
nota: 8.7
schedule sejur: 11.12.2016 - 14.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare,deschise la orice serviciu pe care l-am solicitat (servicii de masa,inchiriere de echipament).Pozitie exceptionala,priveliste minunata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lucrarile in cabana nu erau terminate si exista un usor iz de canalizare
   Daniela din Timisoara
nota: 7.8
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, conditi excelente, priveliste din cabana este extraordinara.
   Ion I. din Sebed
nota: 9.7
schedule sejur: 23.01.2015 - 25.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este ok. Camere curate , personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Transportul bagajelor e o problema serioasa atita vreme cit sunt smenarii aia cu parcarea obligatorie acolo
   Tiberiu din Timisoara
nota: 8.3
schedule sejur: 06.02.2014 - 09.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament la baza partiei de incepatori
Autoservire la parterul cabanei
Servicii proprii de inchiriat echipament ski si snowboard
thumb_down
Aprecieri negative:
Inaltimea camerei de sus din apartament cam joasa.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.02.2014 - 14.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul legat ( masa, casa, centru de inchiriere, diverse facilitati ).
Sincere felicitari !
   Roxana din Otelu Rosu
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu aveau locuri disponibile ,dar am fost informata foarte repede.
CONTACT UNITATE
Mihaela Dobre
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,