adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Edelweiss din Straja 3 grade grade grade

Straja , str. Parcela, nr. 6-7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Edelweiss din Straja


   Alexandru D. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 02.08.2015 - 04.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este mai frumoasă clădire din zonă, fiind amplasată într-un loc de unde se poate admira peisajul.
Raport calitate-preţ foarte bun.
Mâncare bună la preţuri decente.
Personal super - am fost serviţi în principal de o domnişoară foarte drăguţă, care ne-a recomandat şi o serie de locuri de vizitat în împrejurimi.
Per total, recomand această cabană oricărui iubitor de munte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu apa caldă (nu prea mai era după o anumită oră seara).
Drum de acces cam dificil pe anumite porţiuni (desigur, este din cauza autorităţilor).
   Ana O. din Sacalaz Timis
nota: 10
schedule sejur: 02.01.2015 - 05.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana foarte curata,mancare buna, personal amabil...am petrecut cateva zile foarte frumoase.M-as intoarce cu drag.
   Mariana din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele foarte primitoare , mancare foarte buna, locuri superbe.
   Madi Mihaela G. din Slobozia Ialomita
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejurul a fost extraordinar, ne am simtit super, recomand tuturor o vacanta aici, personal dragut si serviabil, gazdele sunt foarte primitoare, cazarea este O.K., mincarea super si mai mult de atit, pretul este super tare, noi am fost de pasti - organizarea a fost una plina de surprize.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu daca as putea reprosa ceva.
   Mariana P. din Arad
nota: 9.3
schedule sejur: 26.12.2011 - 30.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana e frumoasa, intr-o zona linistita, gazde deosebit de amabile si atente cu clientii. Peisajul incantator. Restaurant curat, mancare buna.
CONTACT UNITATE
Sanda Morosan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,