adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Florica din Stefanesti 2 grade grade

Stefanesti , str. Florica, nr. 1 (la aprox. 7.2 km de centrul loc. Pitesti)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Florica din Stefanesti


   Sterea C. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 31.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui frigider in camera
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Dovada de plată este atașată. Dovada diferenței până la 1160 lei ne-a fost efectiv refuzată și incă nu la un mod politicos ori rațional.
   Lucian din Turda
nota: 9.7
schedule sejur: 17.10.2016 - 18.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat , placut. Cam tot ce trebuie pentru o sedere de scurtă sau lunga durata
Răspunsul unității:
Dl Lucian,
Va multumim pentru recenzia dumneavoastra.Speram sa va avem din nou oaspete.

Cu stima,
Cristina
   Viorica din Iasi (iasi)
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si dragut. Primirea a fost calduroasa, prietenoasa, repartizarea pe camere prompta, desi.. Am ajuns foarte tarziu. Camerele curate si mari. Impresia grupului a fost O.K.! Totul a fost la superlativ! Va recomand.
Răspunsul unității:
Dna Viorica!
Va multumim pentru cuvintele frumoase.Speram sa va avem din nou oaspete!

Cu stima,
Cristina
   Florin T. din Mangalia
nota: 9.3
schedule sejur: 06.04.2016 - 07.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, lipsa mirosului de tigara din camera, personalul, mancarea gustoasă, prețuri mici. Diferenta mare fata de cazarea ce se găsește la mare. Vom reveni cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu găsesc nimic de comentat.
Am gasit calitate de hotel de 3 stele la prețuri de pensiune.
Răspunsul unității:
Domnule Florin!

Va multumim pentru descrierea frumoasa pe care ne-ati facut-o. Va asteptam sa ne fiti din nou oaspete.
Cu stima,
Cristina
   Aurel din Alba Iulia
nota: 9.2
schedule sejur: 16.02.2016 - 17.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia din cameră și liniștea locului
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniuri mai diversificate
Răspunsul unității:
Dl Aurel!
Va multumim pentru recenzia dumneavoastra si speram sa reveniti in pensiunea noastra.

Cu stima,
Cristina
   Aurel G. din Alba Iulia
nota: 8.7
schedule sejur: 28.10.2014 - 29.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie în camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu există scaun sau fotoliu în camere. Ori staiîn pat ori în picioare
Răspunsul unității:
Stimate domn,
Va multumim ca ati apreciat curatenia camerelor noastre.
In ceea ce priveste lipsa unui fotoliu, dati-mi voie sa fac referire si la pretul camerei; o camera cu spatiu generos are un pret mai mare. Va asigur ca,la cererea clientului, se aduc in camera scaune,minifrigider sau patut de bebelus(in limita disponibilitatii pentru ultimele doua mentionate).

Speram sa va revedem in pensiunea noastra.
Cu stima,
Conducerea
   Robert D. din Lazuri (satu-mare)
nota: 9.2
schedule sejur: 19.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret a fost ok.personalul a fost amabil.
Va recomand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inaintea servirii micului dejun a spus un pret si la plata era alt pret.
In rest era bine.
Răspunsul unității:
Stimate domn,
Va multumim ca ati ales sa ne recomandati si ca ati apreciat munca echipei nostre.
In ceea ce priveste pretul micului dejun sunt doua variante: 8 lei sau 10 lei(in functie de continutul acestuia)
Speram sa reveniti
Cu stima,
Conducerea
   Niculai din Jimbolia
nota: 9.2
schedule sejur: 17.11.2013 - 18.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie desavarsita;
Personalul amabil;
Dotari ale camerei tv si frigider
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar daca pe site scrie la sectiunea ”Toate preturile de mai sus sunt valabile pentru o singura noapte de cazare si sunt finale”, atunci cand ajungi acolo, daca ai facut rezervare, iti mai adauga 10 lei. Eu in loc de 70 lei, am platit 80 lei. Nu mi se pare corect sa anunti ca preturile sunt finale, iar cand ajungi acolo sa ti se spuna ca daca ai facut rezervare trebuie sa mai platesti 10 lei in plus.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul de cazare, daca faci rezervare, chiar daca pe turist info scrie ca preturile sunt finale.
Răspunsul unității:
Stimate Domn,
Va multumim pentru evidentierea punctelor noastre forte (curatenie,personal,dotari).
Va rog sa-mi permiteti sa punctez faptul ca dumneavoastra ati ales o camera superioara cu jacuzzi la sosirea in pensiunea noastra(acest tip de camera nu este promovat online;toate datele de pe site sunt corecte )
Speram sa va avem din nou client!
Cu stima,
conducerea
   Calin din Arad
nota: 9.2
schedule sejur: 08.10.2013 - 10.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate, conditii bune.
MD si cina ./images/thumbs_up.png
thumb_down
Aprecieri negative:
Răspunsul unității:
Stimate oaspete!
Va multumim pentru evidentierea plusurilor noastre.
Speram sa reveniti !
Cu stima,
Conducerea
   Svetozar din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Operativitate la cazare
Amabilitatea personalului
Ofera parcare in curtea interioara
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul oferit de saltele este unul mediu, acestea fiind saltele cu arcuri, cam incomode.
Răspunsul unității:
Stimate client,
Va multumim pentru recenzia dumneavoastra.
Va asiguram ca toate sugestiile sunt analizate de conducerea unitatii.

Speram sa reveniti in pensiunea noastra!
Cu stima,
Conducerea
   Mihai P. din Deva
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2013 - 10.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si confortabile;
-foarte aproape de Euromall-ul din Pitesti;
-raportul pret/calitate este foarte bun, nu ma asteptam ca la acel pret sa arate asa pensiunea;
-persoanalul amabil.
Răspunsul unității:
Stimate domn,
Va multumim pentru cuvintele adresate pensiunii noastre.
Intreaga noastra echipa face tot posibilul pentru a asigura un loc curat si confortabil clientilor nostri.

Va asteptam cu drag sa reveniti!
Cu stima,
Conducerea
   Andreea din Pausesti Maglasi
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2012 - 02.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate.
- Pretul foarte bun.
- Personal amabil.
Răspunsul unității:
Stimata doamna,

Va multumim pentru evidentierea plusurilor noastre.
Va asteptam cu drag sa reveniti!
Cu stima,
Conducerea
   Ionut Adrian S. din Drobeta Turnu Severin
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2012 - 05.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul este foarte bun.
Camere foarte curate.
Servicii ireprosabile.
Aproape de Pitesti si celelalte puncte de interes.
Personal amabil.
Răspunsul unității:
Stimate domn,
Va multumim pentru ca ne apreciati munca.
Intreaga noastra echipa face tot posibilul pentru a asigura un loc curat si confortabil clientilor nostri.

Va asteptam cu drag sa reveniti!
Cu stima,
Conducerea
   Emilia G. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 16.06.2012 - 17.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului de la receptie,
- amenajarile interioare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa impartiti camerele pentru fumatori si nefumatori.
Răspunsul unității:
Stimate Domn!
Va multumim pentru evidentierea punctelor noastre forte.
Dati-mi voie sa mentionez ca noi am impartit camerlele in fumatori si nefumatori,dar in lipsa senzorilor de fum sunt si clienti care ,desi fumeaza in camera,aleg o camera de nefumatori.Vom acorda mai multa atentie acestui aspect.
Speram sa va avem din nou client!
Cu stima,
Conducerea
CONTACT UNITATE
Popescu Dalis
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,