adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Sovata din Sovata

Sovata , str. Trandafirilor, nr. 80  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Sovata din Sovata


   Nadia-mihaela din Vinatori Neamt, Tirgu Neamt
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2014 - 28.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost minunat:locatia, cazarea, personalul unitatii.
   Ionut U. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 02.09.2011 - 04.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, camere curate, servicii hoteliere de foarte buna calitate, locatie excelenta.
   Eugen Alin O. din Hunedoara
nota: 8.5
schedule sejur: 27.07.2011 - 01.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare centrala,
- parcare proprie,
- daca aveti camera cu balcon(terasa) mai aveti un loc unde sa va relaxati,
- raportul calitate servicii-confort/pret comparativ cu o alta unitate de cazare vizitata este foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Peretii despartitori intre camere sunt foarte subtiri.
   Poenaru Mariana P. din Arad
nota: 9.8
schedule sejur: 23.07.2011 - 27.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este situata central, aproape de Lacul Ursu. Camere curate, linistite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Piscina ar trebui sa fie tot timpul la dispozitie si accesul sa fie liber. Un restaurant care sa asigure macar micul dejun ar fi de asemenea de dorit.
   Ramona T. din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 13.07.2011 - 17.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aceasta vila este situata pe sensul de urcare al statiunii la jumatatea distantei dintre piata si zona lacurilor, fiind inconjurata de numeroase terase. Din cauza pozitiei este ideala pentru familii cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locul de facut gratate nu este amenajat. Nu dispune de o bucatarie, deci exclus sa iti pregatesti acolo mancarea.
CONTACT UNITATE
Cristina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,