adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Speranta din Sovata 4 grade grade grade grade

Sovata , str. Trandafirilor, nr. 63  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Speranta din Sovata


   Surdu din Aiud
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, personalul foarte amabil, poziția vilei excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul perfect, nu am nimic de reproșat. Sper sa revin la anul.
   Mariana din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare si amabile, curatenie impecabila, amplasare buna, liniste. Atmosfera de odihna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de reprosat .
   Lucia din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 27.07.2016 - 03.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj,curățenie,ospitalitate,liniste
   Iftimia N. din Sua
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2014 - 02.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumoasa curte- excelent ingrijita
-personal f. politicos si atent la ceea ce doresc clientii
thumb_down
Aprecieri negative:
O mai buna decoratie a camerelor ar da o nota si mai placuta
   Octavian din Craiova
nota: 9.3
schedule sejur: 01.05.2013 - 09.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie deosebita, curata, aranjata, proprietari foarte draguti, o adevarata oaza de relaxare; aproape de centru cu principalele atractii : lacul Ursu, trenuletul statiunii, spa Danubius/Alunis.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vis-a-vis o terasa-restaurant unde in week-end, o formatie vocala tinea sa cante cu boxele la maximum - am avut totusi camera pe partea opusa a pensiunii.
   Ciprian din Tarnaveni
nota: 9.8
schedule sejur: 06.07.2012 - 13.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localul si camerele sunt foarte elegante si dragute chiar si personalul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul este un pic piperat dar merita.
   Daniel G. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 13.10.2011 - 18.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie f buna (in centrul statiunii), gazdele foarte amabile si primitoare, confortul in camere f bun, parcare asigurata in bune conditii, micul dejun exceptional, pretul de cazare acceptabil la conditiile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal consider ca nu sunt minusuri.
CONTACT UNITATE
Oprea Iuliu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,