adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Kali din Sovata

Sovata , str. Campul Mic  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Kali din Sovata


   Cristina L. din Chisinau Moldova
nota: 9.2
schedule sejur: 25.08.2017 - 31.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat in odăi, dotat cu toate necesare la bucătărie și gratar, foarte frumos amenajat în curte. Dna Elena receptivă la orice dorință. Vom veni și vom recomanda prietenilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnalul Wi-Fi la etajul 3 lipsește.
   Zara S. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 04.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, bucatarie spatioasa și dotată cu cele necesare. Am stat 2 zile și ne-am odihnit bine, zona liniștita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit.
   Răzvan V. din București
nota: 9.5
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiunii, curatenie, foarte bine utilata, personal agreabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nimic neplacut
   Zoltan B. din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 19.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,curat,confort,intr-un cuvant foarte bine.
   Alexandru C. din Chisinau
nota: 9.7
schedule sejur: 09.07.2013 - 13.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune de o frumusete extraodinara chiar la poalele muntilor unde predomina o liniste ingereasca. Calea de acces spre pensiune foarte accesibila. Stapinii foarte grijulii si ospitalieri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Canale Tv mai multear fi de dorit.
CONTACT UNITATE
Bartha István
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,