adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Csaki din Sovata 3 grade grade grade

Sovata , str. Rozelor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Csaki din Sovata


   Dionisie A. din Nasaud
nota: 8.7
schedule sejur: 28.08.2014 - 30.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am simtit bine.este o pensiune curata ,ospitaliera ,la o distanta acceptabila de lacul ursu
   Claudia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea ingrijita, dotarea bucatariei foarte buna, gazda draguta si primitoare, atmosfera placuta o sa mai revenim
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de departe de lacul Ursu
   Ingrid din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera buna, curatenie, gazde primitoare.
   Gheorghe R. din Radauti
nota: 8.7
schedule sejur: 13.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune frumoasa , foarte ingrijita , proprietari prietenosi si discreti . Sejur linistit la Pensiunea Csaki .
   Catalin din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 12.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa arata foarte bine si camerele sunt curate. Casa este destul de ascunsa intre alte case iar distanta pana la lac este de 1.7 km. Gazdele sunt foarte ok si te ajuta cu orice informatie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Descaltarea la intrare.
   Beniamin P. din Ludus
nota: 9.7
schedule sejur: 28.04.2012 - 30.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal deosebit de atent, placut, sociabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inlocuirea draperiilor pentru o mai buna camuflare.
   Irina C. din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 08.08.2011 - 13.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament fata de zonele de interes.
Peisaj.
Comfortul unitatii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Descaltare la intrare.
   Cezar S. din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 08.08.2011 - 09.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Acces la bucatarie, gradina cu gratar, balansoar. Domnii de la pensiune sunt draguti si gata oricand sa te ajute.
thumb_down
Aprecieri negative:
20-30 de minute de mers pana la Lacul Ursu, asta petru cine vrea sa stea mai aproape de inima statiunii.
CONTACT UNITATE
Csaki Istvan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,