Pensiunea Comfort din Sovata grade grade grade

Sovata, str. Bradului, nr. 20  
Nota 9.94 / 6 recenzii 10 - Excepțional !
Lavinia-cerasela din Vaslui

Camere spatioase, curatenie exemplara, personal foarte amabil, bugatarie echipata la standarde superioare. Locatie optima, 2 minte de lacul Negru, 12 de lacul Ursu, distanta optima de harmalaia centrului statiunii. Voi reveni cu placere.

​Capacitate: 28 adulți în 14 spații de cazare
Pensiunea Comfort, clasificata la 3 stele este situata în stațiunea Sovata, la numai 5-10 minute de atracția principală a zonei „Lacul Ursu” și numai la 100 de metri de la ștrandul și baza de tratament Lacul Negru.

Pensiunea noastră este o construcție nouă de bun gust și oferă servicii de cazare superioare pe tot parcursul anului.

Pensiunea dispune 14 camere moderne și confortabile (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
RecepȚie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.