adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Wolf din Sovata

Sovata , str. Rozelor, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Wolf din Sovata


   Costel Gabriel I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.09.2017 - 13.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este perfect, de la primire, curatenie, comfort, natura ce inconjoara pensiunea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de adaugat ca sugestii pentru modificarea stilului de primire al casei.
   Iulian din Pascani
nota: 9.7
schedule sejur: 07.02.2017 - 10.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, discretie, comfort, cazare foarte buna.
   Chiper Doinel din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 04.08.2013 - 10.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De nota 10, nu am gasit ceva care sa nu ne placa , disponibili cu noi si orice am avut nevoie (informatii,dus cu masina)au fost promti.
   Liviu din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 02.09.2012 - 04.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, linistita, gazdele sunt foarte primitoare si amabile, camerele spatioase si curate, multa verdeata in curte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa plasei de insecte de la geamuri.
   Cristian din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 26.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, ambianta placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foisorul cam mic, lipsa plaselor impotriva insectelor, locul pentru gratar nu este amenajat corespunzator.
   Ruxandra din Tg Jiu
nota: 9.8
schedule sejur: 16.07.2012 - 23.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare si amabile, curatenie, amplasata intr-o zona linistita si deosebit de frumoasa , gratar , internet wireless, bucatarie utilita
thumb_down
Aprecieri negative:
15 min de Lacul Ursu
   Sorin D. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 23.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat trei zile la casa Wolf si am fost foarte multumiti de serviciile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul inconvenient este distanta cam mare fata de Lacul Ursu(aprox. Jumatate de ora).
CONTACT UNITATE
Wolf Levente
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,