adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Teo din Slanic Prahova

Slanic Prahova , str. Caragiale, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Teo din Slanic Prahova


   Andreea Cristina C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.12.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi s-a raspuns online la cerere.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Gabriel din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 28.11.2014 - 01.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile, curatenie, caldura, atmosfera frumoasa !
   Camelia C. din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 03.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chioscul din curte face toti banii, curtea e umbroasa, au apa calda, au lemne pentru gratar, propietarii sunt de treaba. Fata de centru e cam departe, dar pentru cei ce iubesc miscarea nu e mare lucru. Au magazine in jur, au vitrine frigorifice. Nu pot da nota 10 deoarece am fost cazata anul trecut la o alta vila si exista o diferenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele de pe fata sunt de evitat din cauza zgomotului strazii. Din cauza asta nu puteti lasa geamul deschis...Nu au net, nu au masa de tenis, nu au cuptor cu microunde.
   Adrian din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 22.07.2013 - 29.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general, o impresie buna. Gazde foarte amabile, placute, deschise la dialog. Raportul pret/calitate tinde spre nota 10. Felicitari si succes in continuare!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic major, maruntisuri comunicate direct proprietarilor, care s-au dovedit a fi destul de receptivi si chiar interesati de parerile turistilor.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Parcarea este ... In strada.
Nu am simtit lipsa filtrului de cafea sau a cuptorului cu microunde, insa nu vad sensul pentru care ar fi mentionate, atat timp cat nu exista.
   Vladimir din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 03.01.2013 - 11.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabili, curat, incalzire cu centrala, caldura suficienta in camere, uneori chiar prea cald la pornirea centralei, insa se poate regla caloriferul la pozitia dorita.Gazdele nu deranjeaza, locuind in alta parte.
Conditii mai bune vara, au spatiu exterior acoperit, cu masa, gratar. Sala de mese destul de mare, ai la dispozitie un aragaz la care iti poti prepara ce vrei, vesela, tacamuri, cani, pahare...
Magazine mici destule in imediata apriopiere
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsesc cuiere si polite de la oglinzi la baie, am stat in doua camere, la fel in ambele.
Fiind `casa` nu pensiune, ai grije singur de tot ce ai nevoie, curatenie.
Lipseste firma. Pozitia o poti gasi pe net, precum si fotografii din camere si din curte.
CONTACT UNITATE
Sabin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,