adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristal din Slanic Moldova 4 grade grade grade grade

Slanic Moldova , str. N.Balcescu, nr. 70  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.5/10 Foarte bine
22 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 22).

record_voice_over Personal:8.4
insert_emoticon Servicii:8.4
lightbulb_outline Curățenie:8.6
weekend Confort:8.6
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:8.8

Recenziile pensiunii Cristal din Slanic Moldova


   Sorin Petru din Brasov
nota: 8.2
schedule sejur: 10.06.2017 - 11.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambientul excelent. Mâncarea gustoasa. Posibilitati multiple de petrecere a timpului liber.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul spre complex nesemnalizat corespunzător. Intrarea vizibila doar când ajungi în dreptul ei. Cafeaua neinclusa în micul dejun (o premiera).
   Daniela din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele frumoase si curate, curtea din spate plina de verdeata, leagane si spatii de joaca
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun limitat, cu putine posibilitati de alegere, nu include apa si cafea, la fel in fiecare zi
caini liberi prin curte, un copil de 6 ani a fost muscat usor (zgariat) de picior
   Gavril Marian din Iasi
nota: 8
schedule sejur: 21.01.2017 - 22.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partia Nemira
curatenia din camera
temperatura din camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Confuzie cu privire la camera rezervata
mic dejun sarac
   Dan din Galati
nota: 10
schedule sejur: 11.11.2016 - 13.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super OK , personalul unitatii super fain , camerele deosebite , mancarea buna. Sigur mai revenim.
   Daniel din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 15.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Teren fotbal , Sala biliard , Piscină , Restaurant
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici o sugestie
   Mirela din Voluntari,ilfov
nota: 9.7
schedule sejur: 22.04.2016 - 27.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut gazdele,curtea interioara,camerele ,terasa .
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie:trebuie scimbate sau reparate mesele si scaunele din restaurant
   Pitrop A. din Braila
nota: 9.3
schedule sejur: 22.04.2016 - 25.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajele,localnicii si mancarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
N-am.
   Istoc E. din Pildesti
nota: 3.7
schedule sejur: 17.08.2015 - 19.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Daca alegeti o vila si mergeti cu gasca cautati ca nimeni si nimic sa nu va strice vacanta.peisajul este impresionant!
thumb_down
Aprecieri negative:
Exact asa cum am spus si la plecare doamnei de la receptie curatenia jalnica,jalnica ,jalnica.nu are rost sa dezvolt ceea ce am vazut acolo.Asa cum am si spus nu numai ca nu o sa mai revenim dar nici nu o sa va recomandam prietenilor.noi am fost cazati la o vila si doar faptul ca ne-am propus ca nimeni si nimic sa nu ne strice vacanta ne-a facut sa nu ne cautam alt loc de cazare,am vrut sa fim intelegatori dar tin sa va spun ca strainii nu sunt la fel ca noi.inca avem filmarea cu apa de la dus care curge mai murdara ca apa de la rau,inca ne mai amuzam desi nu e nimic de ras.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Noi am cerut cazare la pensiune in momentul in care am spus ca nu dorim tratamente am fost cazati la o vila despre care noi nu stiam nimic nu vazusem nici o poza pana nu am ajuns acolo.
   Mihaela I. din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2015 - 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate, mancarea foarte buna, serviciile - de calitate. Piscina constituie inca o bila alba. Recomand aceasta pensiune atat familiilor fara copii, cat si celor cu copii.
   Alina din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
As sugera sa existe amabilitate la telefon si flexibilitate. Am sunat sa confirm ca pot veni de pe 14 -16, iar rezervarea pe email, la care mi s-a raspuns dupa o saptamana, era de pe 12-14. Mi s-a spus ca nu se poate, doar in cazul in care platesc tot sejurul...
   Marian A. din Galati
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.07.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Specific caci nu am primit raspuns si am sunat dupa 10 zile si am primit un raspuns ambiguu,, nu au avut net ,,
   Iulia din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi s-a raspuns nici la email-ul de rezervare si nici la telefon, cu toate ca am sunat in mai multe randuri si zile. Asta nu poate decat sa denote neseriozitate.
   Elena din Vaslui
nota: 9.5
schedule sejur: 14.07.2014 - 18.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumesc mult pentru rezervare - totul a fost f bine , tratament, servire, servicii.
   Luciean I. din Babadag
nota: 7.7
schedule sejur: 24.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie buna fata de centrul statiunii si fata de salina Tg.Ocna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind cazati cu pachet de craciun nu am putut sa cred ca la o masa festiva nu se da si desert.
   Gabriela din Galati
nota: 8.8
schedule sejur: 05.06.2013 - 14.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita si frumoasa, perfecta pt relaxare;
Mancare buna, avand sursa sigura de aprovizionare;
Tratament foarte bun, ceea ce este de fapt cel mai important aspect.
Si daca ceva nu functioneaza sau nu este cum ati dori, se gaseste repede rezolvare!
   Emilian B. din Bucuresti
nota: 5.8
schedule sejur: 25.11.2012 - 01.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera e curata, destul de spatioasa, pozitia poensiunii e foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Partea de servicii si restaurant e slaba.
   Mihaita B. din Focsani
nota: 8.5
schedule sejur: 27.10.2012 - 28.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele spatioase,curate,foisorul si gratarul super,pret bun cazare...
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi cam mari in meniu,barmanitele plictisite (cam uita ce au de adus la masa...)
   Stefan din Limours
nota: 6.5
schedule sejur: 24.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Amenajarile exterioare ar trebui imbunatatite (mica piscina in primul rand).
Din pacate cele 4 stele ale pensiunii nu reflecta realitatea. Pentru calatorii din strainatate este echivalentul à 1 sau 2 stele hotel.
   Mihaela M. din Iasi
nota: 4.3
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multa liniste,
Curatel,
Camere confortabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile cu f. multe neajunsuri in forma de servire a meniului, fara diversitate,
Personalul putin si obosit,
In usa camerei mele era mereu parcat carutul cameristei si avea toate cheile de la camere la indemana oricui, am dus cheile la personal crezand ca au fost uitate si a doua zi erau in acelasi loc.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Meniul prezentat nu a fost real cu ce se servea, sau nu mai ajungea pt. toata lumea, mancai ce ramanea, bauturile racoritoare si alcoolice nu erau asezate pe masa conform pachetului platit, sa te poti servi, trebuia sa ceri ceea ce ti se cuvenea prin asa zisul pachet.
   Romeo S. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Organizare ok. Cadru si atmosfera prietenoasa chiar familiala (administratia foarte ospitaliera si disponibila a oferi tot confortul).
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul din restaurant nu este organizat atunci cand e aglomerat (serveste pe sarite).
   Radu P. din Constanta
nota: 5.3
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multa liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este apa calda,
Am ramas fara curent electric de anul nou 2012,
Nu era curatenie în camera,
Nu ai ce face in zona in afara de papa, nani si plimabare.
   Ioana Z. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 16.04.2011 - 22.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba, ambianta placuta pe tot sejurul, oamenii foarte ospitalieri, primitori. Ne-au primit cu caldura la ora tarzie la care noi am ajuns, iar confortul din camere era pe masura asteptarilor.
CONTACT UNITATE
Dra. Ama
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,