Hotel Dobru din Slanic Moldova

Slanic Moldova, str. Armoniei, nr. 2  
Nota 9.56 / 18 recenzii 10 - Excepțional !
Dana din Galati

Frumos in general, restaurant elegant . Mâncare în schimb delicioasă! Servirea ireproșabilă! Priveliștea de vis!

​Capacitate: 86 adulți în 43 spații de cazare
Complexul hotelier Dobru este situat in statiunea Slanic-Moldova aflata la o altitudine de 530 metri pe versantul estic al Carpatilor Rasariteni, intr-o depresiune strabatuta de Paraul Slanic.

In prezent dispune de 43 camere elegante si comode cu: baie, televizor, minibar si balcon, de unde se pot admira superbele peisaje din jurul hotelului nostru, terase unde se pot servi bauturi admirand apusul (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Baciu Simona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.