adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Raluca din Sinaia 3 grade grade grade

Sinaia , str. 1 Mai, nr. 13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Raluca din Sinaia


   Giorgiana din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 18.11.2016 - 19.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este una cocheta, foarte curata si cu gazde foarte primitoare. O recomand cu drag.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam pe la noi
   Cristina T. din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 29.08.2014 - 30.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul` care de fapt sunt proprietari, foarte amabili (ceea ce este de inteles cand este afacerea personala).Instalatia sanitara de foarte buna calitate in baie.Cine calatoreste des se loveste cel mai frecvent de bubite la baie :-). Per total un feedback pozitiv.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai degraba o sugestie ar fi punerea la dispozitie in camera si a unor perne mici. Patul nu este tocmai cel mai mare, iar noi am calatorit cu un copil de 1 an care a dormit intre noi la mijloc si a trebuit sa renuntam complet la perne. Cine are copii mici intelege mai bine poate `riscurile`.
   Arghira A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.09.2011 - 11.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte bine, nu am nimic de obiectat, d-na Gabriela este o doamna draguta si simpatica si sotul la fel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu nu am gasit minusuri.
Răspunsul unității:
Multiumim si va mai asteptam cu drag la noi
   G. din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.04.2010 - 02.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si servicii impecabile. Plus curtea este superba!
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin departe dar merita pentru linistea zonei.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai astepta, pe la noi
CONTACT UNITATE
Gabriela Sbirnau
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,