Pensiunea Nicolas din Sinaia

Sinaia, str. Schiorilor, nr. 3  
George din Stefanesti

Curățenia, amabilitatea personalului , ambientul placut , totul la superlativ.

​Capacitate: 20 adulți și 4 copii în 9 spații de cazare
Pensiunea Nicolas, a intrat în renovare în data 15.06.2019 și se va finaliza în data de 01.08.2019 data în care va intra în circuit turistic cu un confort deosebit.

Fiecare camera este dotata cu internet wireless de mare viteza, frigider, minibar, uscător de par, TV smart cu diagonala de 109 cm, accesul in camera se face cu cod, deci uitați de grija cheiei.

Pensiunea Nicolas este situata (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.